wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » NEWS » Targi BUDMA 2017 w Poznaniu zakończone - relacja z Targów.
Dodatkowe opcje przeglądania
Producenci
Kontakt
Reklama
  • Oczyszczacze powietrza
CENNIKI
Pobierz cennik PDFPobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Targi BUDMA 2017 w Poznaniu zakończone - relacja z Targów.

Data dodania: 15-02-2017
projektantów, producentów, architektów, dystrybutorów czy inwestorów, ale również wszystkich poszukujących inspiracji i najświeższych informacji oraz osoby zainteresowane nowinkami produktowymi.
Również dla nas była to okazja aby się z niektórymi z Państwa poznać osobiście lub wymienić poglądy na różne tematy. Mogliśmy Państwu pokazać naszą bogatą ofertę produkcyjną z Polski oraz importową z Korei Południowej, Chin, Tajwanu i Danii.

Marax na BUDMA 2017

Niejednokrotnie widzieliśmy niedowierzanie, że mamy tak bogatą ofertę a Państwo współpracujecie z nami tylko w małym zakresie produktowym. Pokazaliśmy dobrze już znane marki, które promujemy od kilku lat na polskim i zagranicznych rynkach jak Kerona, XARAM Energy, Tiger King. Pokazaliśmy cały typoszereg bardzo dobrze przyjętych przez Państwa  nagrzewnic i agregatów prądotwórczych Firman.

Zobaczyliście państwo jak w rzeczywistości wyglądają polskie nagrzewnice elektryczne firmy Inelco z Lipian sprzedawanych przez MARAX pod nazwami XARAM Energy, Dania i Heater: mobilne i stacjonarne XE 22 kW, stacjonarne modele SH z regulatorem, czy też elektroniczne modele nagrzewnic NXG. Nasze stoisko wielokrotnie odwiedzał właściciel firmy Inelco w Polsce i w Danii pan Soren Rodbro oraz dyrektorzy: d/s sprzedaży - pan Rafał Słopecki i dyrektor d/s produkcji pan Grzegorz Bachorski.

Zaprezentowaliśmy możliwości polskiej firmy DLK -  producenta  najwyższej jakości atestowanych, niepalnych i antyelektrostatycznych przewodów do transportu gorącego powietrza, które możemy dla państwa wykonać  o każdej średnicy i w dowolnym kolorze. Swoją obecnością zaszczycił nas prezes DLK pan Janusz Długosz  z pracownikami , którzy przez dwa dni opowiadali o swoich produktach naszym targowym gościom.

Na naszym stoisku była zaprezentowana również nowość w typoszeregu nagrzewnic mobilno -stacjonarnych XARAM Energy seria P z palnikami olejowymi: model pieca grzewczego ze stali nierdzewnej do środowisk agresywnych o mocach 30/40/80 i 90 kW. Przez całe targi był obecny i pomagał nam producent piecy i właściciel firmy Ekopiec pan Andrzej Roguski.

Do ostatniej chwili trzymaliśmy w tajemnicy polskiej produkcji (!)  tarasowe promienniki gazowe XARAM Energy modele Vulkan (8,5kW), Etna(11kW) i Helena (6kW), które w odróżnieniu od chińskiej konkurencji nie tylko świecą ale i mocno grzeją :

promiennik gazowy parasolowy

Na naszym stoisku był w jednym dniu targowym obecny menadżer produktu na Polskę i Europę  pan Grzegorz Szubert z firmy Komin Flex.
Jest to nowa propozycja dla państwa aby przed każdą restauracją w Polsce, przed każdym pubem w każdym miasteczku, przy każdym hotelu i pensjonacie był świecący i grzejący w chłodne wieczory nasz polski parasol grzewczy XARAM Energy: Vulkan, Etna czy też Helena. Czy wszędzie muszą być chińskie produkty?

Z dalszych nowości były zaprezentowane nowe elektroniczne bidety naszej marki XARAM Energy - 5 modeli w wersjach krótkich i długich z polskim menu. W czasie targów był kręcony film reklamowy, gdzie narratorem i twórcą reklamy był znany państwu m.in. z Gadzet.tv pan Zbyszek Urbański:

Film reklamowy elektronicznych bidetów XARAM Energy - zapraszamy do oglądania:

Elektroniczne bidety XARAM Energy firmy MARAX Import-Export

Tak więc poza znanymi już  trzema modelami bidetów Xime uzupełniliśmy typoszereg o następne 5 modeli XARAM Energy - razem mamy 8 modeli elektronicznych bidetów w wersjach na polski rynek oraz rynki zagraniczne.
Więcej o bidetach na www.xime.pl i www.elektroniczne-bidety.pl

Marax, XARAM na Budma 2017

Ostatnią nowością, którą zaprezentowaliśmy wraz z naszymi partnerami z Korei Południowej to samoregulujące kable grzewcze koreańskiego producenta - Fine Korea. Na naszym stoisku byli obecni dyrektorzy Fine Korea w osobach Mr Song i Mr Andy oraz przedstawiciele ambasady koreańskiej w Warszawie. Przez dwa dni targowe pomagał nam dotychczasowy dystrybutor i znakomity fachowiec z firmy Automatyka z Warszawy pan Krzysztof Strzelczyk.

Marax i XARAM na Budma 2017

Więcej o samoregulujących przewodach grzewczych na naszej stronie: www.samoregulujace-kable-grzewcze.pl. Ponieważ jest to całkowicie inny produkt to będzie organizowana nowa grupa dystrybucji . Chętne firmy prosimy o informację w tej sprawie.

Bardzo dziękujemy Państwu za przybycie na targi, za przeprowadzone rozmowy i dyskusje. Bardzo dziękujemy osobom, które uczestniczyły aktywnie na naszym stoisku i pomagali naszym gościom. Mamy nadzieję, że nasza dotychczasowa współpraca się jeszcze pogłębi i popatrzycie na naszą firmę jako reprezentanta najlepszych polskich i światowych marek.

Serdecznie dziękujemy,
Beata i Ryszard Raj oraz cała firma MARAX

Przejdź do strony głównejWróć do kategorii NEWS

Producenci

Metody płatności

alt
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu